|
середньо-старша група
|
молодшо-середня група
|
П
О
Н
Е
Д
І
Л
О
К
|
1.Фізичний розвиток
2.Ознайомлення з природним довкіллям
(+ курс «Освіта для сталого розвитку»)/ Ознайомлення із соціумом (+ БЖД, правове виховання) – через тиждень
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Оздоровча група
Господарсько-побутова праця
|
1.Ознайомлення з природним довкіллям
(+ курс «Освіта для сталого розвитку)/
Ознайомлення із соціумом (+ БЖД, правове виховання) - через тиждень
2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне)
3.Фізкультурний комплекс
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Оздоровча група
Господарсько-побутова праця
|
В
І
В
Т
О
Р
О
К
|
1.Логіко-математичний розвиток, конструювання, економічне виховання
2.Художньо-продуктивна діяльність (музичне)
3.Ознайомлення з довкіллям (краєзнавство, народознавство) + художньо-мовленнєва діяльність.
Пішохідний перехід
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Гурток «Шахова країна»
Конструювання, інтелектуальні ігри
|
1.Фізичний розвиток
2.Логіко-математичний розвиток, конструювання
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Гурток «Цікаво з LEGO»
Конструювання, розвивальні ігри
|
С
Е
Р
Е
Д
А
|
1. Художньо-продуктивна діяльність (музичне)
2.Розвиток мовлення, навчання елементів грамоти, підготовка руки до письма
3.Фізкультурний комплекс
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Самостійна художньо-мовленнєва діяльність/
Робота з книгою
|
1.Розвиток мовлення, художня література
2.Фізичний розвиток
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Самостійна художньо-мовленнєва діяльність
Хореографічна студія «Грація»
|
Ч
Е
Т
В
Е
Р
|
1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення, аплікація)
2.Фізичний розвиток
Гурток «Малюки-мандрівники»
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Розваги/театралізована діяльність
|
1.Художньо-продуктивна діяльність (музичне).
2.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація, ліплення).
Пішохідний перехід
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Розваги/театралізована діяльність
|
П
Я
Т
Н
И
Ц
Я
|
1. Розвиток мовлення та культура спілкування (комплексне)
2 Художньо-продуктивна діяльність(малювання)
Комплекс вправ з фізичного розвитку на свіжому повітрі (+ валеологія, БЖД)
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Творча діяльність дітей (за темою тижня)
Хореографічна студія «Грація»
|
1.Розвиток мовлення та культура спілкування (комплексне)
2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
Комплекс вправ з фізичного розвитку на свіжому повітрі (+ валеологія, БЖД)
ІІ пол. дня
Загартовуючи процедури
Творча діяльність дітей (за темою тижня)
|