ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ
|
середньо-старша група |
молодшо-середня група |
П О Н Е Д І Л О К |
1.Фізичний розвиток 2.Ознайомлення з природним довкіллям (+ курс «Освіта для сталого розвитку»)/ Ознайомлення із соціумом (+ БЖД, правове виховання) – через тиждень ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Оздоровча група Господарсько-побутова праця
|
1.Ознайомлення з природним довкіллям (+ курс «Освіта для сталого розвитку)/ Ознайомлення із соціумом (+ БЖД, правове виховання) - через тиждень 2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 3.Фізкультурний комплекс ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Оздоровча група Господарсько-побутова праця |
В І В Т О Р О К |
1.Логіко-математичний розвиток, конструювання, економічне виховання 2.Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 3.Ознайомлення з довкіллям (краєзнавство, народознавство) + художньо-мовленнєва діяльність. Пішохідний перехід ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Гурток «Шахова країна» Конструювання, інтелектуальні ігри |
1.Фізичний розвиток 2.Логіко-математичний розвиток, конструювання ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Гурток «Цікаво з LEGO» Конструювання, розвивальні ігри |
С Е Р Е Д А |
1. Художньо-продуктивна діяльність (музичне) 2.Розвиток мовлення, навчання елементів грамоти, підготовка руки до письма 3.Фізкультурний комплекс ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Самостійна художньо-мовленнєва діяльність/ Робота з книгою
|
1.Розвиток мовлення, художня література 2.Фізичний розвиток ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Самостійна художньо-мовленнєва діяльність Хореографічна студія «Грація» |
Ч Е Т В Е Р |
1. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення, аплікація) 2.Фізичний розвиток Гурток «Малюки-мандрівники» ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Розваги/театралізована діяльність |
1.Художньо-продуктивна діяльність (музичне). 2.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація, ліплення). Пішохідний перехід ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Розваги/театралізована діяльність |
П Я Т Н И Ц Я |
1. Розвиток мовлення та культура спілкування (комплексне) 2 Художньо-продуктивна діяльність(малювання) Комплекс вправ з фізичного розвитку на свіжому повітрі (+ валеологія, БЖД) ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Творча діяльність дітей (за темою тижня) Хореографічна студія «Грація» |
1.Розвиток мовлення та культура спілкування (комплексне) 2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання) Комплекс вправ з фізичного розвитку на свіжому повітрі (+ валеологія, БЖД) ІІ пол. дня Загартовуючи процедури Творча діяльність дітей (за темою тижня) |